Jeszcze kilkadziesiąt lat temu copywritingiem mogli mieć się wyłącznie pracownicy agencji reklamowych, a uzyskanie posady w jednej z nich nie było łatwe. Współczesny świat pisania na zlecenie wygląda jednak dużo bardziej zachęcająco! Jeśli interesuje Cię marketing także reklama w Internecie, a przy tym jesteś nieco talentu do pisania, praca online jako copywriter może Cię zainteresować. Ale od czego zacząć swoje poszukiwania w świecie copywritingu?
Żeby zyskać dobrze płatne zlecenia, będziesz potrzebować portfolio oraz własnej strony, za pomocą której zachęcisz klienta do współpracy. Na początku nie musisz inwestować w bardzo rozbudowany design strony – wystarczy, aby była łatwa i wyglądała profesjonalnie. Ale co powinno znaleźć się w Twoim portfolio copywritera, jeśli dopiero zaczynasz? To proste – zamieść tam przykładowe teksty z różnych dziedzin albo link do naszego bloga.
Zobacz tego bloga: http://tiny.cc/zlecenia-copywriter
Początki zawsze bywają usłane przeszkodami, i praca w Internecie nie jest wyjątkiem od tej reguły. Nie posiada innej drogi – może będziesz musiał zgłosić się do wielu potencjalnych klientów, zanim znajdziesz kogoś, z kim nawiążesz współpracę. Nie pozwalaj jednak, aby początkowe trudności odebrały Ci wiarę we własny sukces! Każdy copywriter zaczynał w analogiczny sposób, ale udało się ale tym, którzy się nie poddali.